MOR heeft het ontwikkelen van een nieuwe vuurvaste board voor bouw

Normaal brand bewijs bestuur het gebruik van Kiezelhoudende of kalkhoudende materiaal als de belangrijkste grondstof is, gemengd met een bepaald percentage van de vezel materiaal, lichtgewicht aggregaat, lijmen en chemische additieven, decoratieve platen gemaakt van gesteriliseerde met autoclaaf technologie.

Nu Mor heeft nieuwe soort brandwerende bestuur baseren op eva materiaal ontwikkelen. Wij noemen het PSD vuurvaste bestuur. Het kan zijn zo zacht als schuim of zo hard als hout bestuur.

Vergelijken met de normale vuurbestendig zijn bestuur, PSD vuurvaste bestuur is meer lichter en sterke, klasse B vuurvaste in Chinese inspectie organisatie kan bereiken. Omdat het is vriendelijk van Eva, is het zeer gemakkelijk te verwerken zoals knippen, snijden en sharping.

Outstand met inbegrip van de functie:

• Brandwerende, isolatie en geluid bewijs;
  • Licht van gewicht, hetzelfde als schuim;
  • Hoge treksterkte;
  • Lage wateropname: geen vocht, schimmel;
  • Lage temperatuur: langdurig gebruik onder temperatuur van min 240 graden-80 graden;
  • Goede werkbaarheid: verwerkingsprestaties als een verscheidenheid van hout;
  • De dikte, grootte, hardheid, kleur, etc. is instelbaar;

Monster is klaar op aanvraag voor een test.

Ga voor meer informatie, pls via de productie-pagina: Brandwerende schuim

Over MOR

MOR Rubber & Plastic Technology CO., LTD een Chinese fabriek voor de productie van schuim materiaal en producten, onze EVA schuimfolie, EVA schuim roll, EVA schoenen sole, EVA matten, Rubber Yoga matten, waaronder hoofdlijn is EVA yoga matten.